Arbeidsmarketeer René Herremans (1966) heeft jarenlange ervaring als manager, adviseur en strateeg in marketing en human resources in het bedrijfsleven en bij de overheid. Na veertien jaar verantwoordelijk te zijn geweest voor Employer Branding en Employee Engagement bij Albert Heijn, is hij nu zelfstandig adviseur op het gebied van werkgeverschap en arbeidsmarketing.
Vanuit zijn expertise en ervaring heeft René een eigen visie ontwikkeld op het HR vak. Deze visie heeft geleid tot de ontwikkeling van het Human Relations Management concept. Waarin hij zicht sterk maakt voor de relatie tussen werkgever en werknemer en verder kijkt dan de weknemer als een resource. In het model koppelt hij op een overtuigende manier personeelsbezetting, waardeontwikkeling van werknemers en business value aan elkaar. En daar varen, zoals het hoort in een gezonde relatie, zowel werkgever als werknemer wel bij.
René zijn laatste management boek, Nooit meer zonder personeel, introduceert niet alleen het concept van Human Relations Management, maar biedt werkgevers en HR professionals ook concrete handvatten om mee aan de slag te gaan. Wil je weten wat investeren in de relatie met werknemers jou kan opleveren, en hoe je dit kunt aanpakken? Lees dan mijn nieuwste managementboek: Nooit meer zonder personeel.
Het boek is te bestellen via www.nooitmeerzonderpersoneel.nl
Eerdere boeken van René Herremans:
‘Uw werknemer wordt klant’ (bekroond met de LTP van den Bergh prijs)
‘De Merkmotor’. (Genomineerd voor de PIM award.)